Superstars

Kopš esmu management team sastāvdaļa, manos darba pienākumos ietilpst komandas motivēšana un atbalstīšana, un, protams, dresēšana. Kad sāku, solījos nepielaist iepriekš novērotās vadītāju kļūdas.

Viens no veidiem, kā mums pieprasīts motivēt ir ar You are a superstar! kartiņām, vai atcerieties kādu iespaidu tas uz mani atstāja?! Liekas, ka nieks, bet ziniet cik patīkami? Tā nu es centos vadīt, pamācīt un audzināt savas meitenes, bet galvenokārt izmantojot metodi kontaktējoties: izteikt pāris labas lietas par darbinieku vs vienu, kas vēl attīstāma (īsāk sakot: sliktu). Ieklausos, novērtēju, ļauju paslinkot un man liekas, ka komanda strādā un mani respektē.

Pirms pāris dienām atnācu uz darbu, paskatījos uz sienu, kur izlieku Superstar kartiņas un ieraudzīju savu vārdu:

To: Dita


you are always smiling and we all really love you.


From: Everyone :)


Es mīlu savu darbu.
4 Responses
  1. Unknown Says:

    Awwwwwww cik tas ir jauki! :)



  2. Unknown Says:

    Kā reiz iedomājos, ka es arī noteikti gribētu tādu priekšnieci kā tu. :)))


  3. Anonīms Says:

    nu vai tad Tevi var arī nemīlēt??? :* daase


Ierakstīt komentāru