Kā man patīk pārmaiņas!

Jo nāk tuvāk tā diena, jo man plašāks smaids, jo man TĀĀĀĀĀĀĀ patīk pārmaiņas, tā var būt pārvākšanās uz citu dzīvesvietu, jauna matu krāsa vai taciņa, pa kuru dodos mājup no darba. Taču šoreiz briest pamatīgākas pārmaiņas, tāpēc nu esmu really excited!!!! :)

Zinību dienā (01.09) arī papildināju zinības, šoreiz par provinci, uz kuru pārvāksimies, tātad daži interesanti fakti par Vankūveru:

- tā ir 3 lielākā pilsēta Kanādā pēc Toronto un Monreālas;
- tā ir 2 siltākā pilsēta Kanādā (klimats krietni labāks nekā LV);
- tajā ir viena no attīstītākajām un lielākajām ostām Ziemeļamerikā;
- tajā notiks 2010. gada ziemas olimpiskās spēles;
- 10% no Holivudas filmām tiek uzņemtas tieši Vankūverā (I Robot, Butterfly Effect, New Moon (Twilight), Final Destination, Fantastic Four, Juno u.c. filmas, to starp The X-Files pirmās piecas sezonas ir filmētas tieši tur;
- arī daža laba slavenība ir no Vankūveras, piem. Pamela Andersone, Džeisons Prīstlijs (sveiciens Egitai), Braians Adamss u.c.;
- tā ir organizācijas "Greenpeace" dzimtene (ar šubu tur laikam nestaigāšu);
- Vankūverā ir vairāk iedzīvotāju nekā visā Latvijā;

Ārpusmājas aktivitātes vispār pelnījušas atsevišķu rakstu, jo iespēju tur tiešām netrūkst!
3 Responses
  1. Unknown Says:

    Esmu gatav pārvākties uz turi kaut vai tikai tādēļ: 10% no Holivudas filmām tiek uzņemtas tieši Vankūverā - New Moon (Twilight)!!!!!! Wiiiiiii! No, I`m not obsessed... :P


  2. Vankūvera Says:

    Ō, es jau tikai atbalstītu tavu pārvākšanos! :)


  3. Unknown Says:

    Kas viņu zina ko dzīve izdomās... :)


Ierakstīt komentāru