Traļi, vaļi

Vakardien tikām pie SIN, jaunā pieslēguma un bankas konta!

Social Insurance Number ļoti ātri un vienkārši, piedevām bezmaksas var tikt pie interneta un printēšanas, ja tas ir saistīts ar darba meklējumiem :)

Fido - mūsu jaunais telefona pieslēgums, okey, tas ir stulbi, ka tev jāmaksā par ienākošajiem zvaniem utt, BET, viņiem ir savi plusi, pastāstīšu par mūsu pieslēgumu. Maksājam 35 bakšus plus nodokļi mēnesī - cenā 350 bezmaksas minūtes zvaniem (izejošie + ienākošie), īsziņas bezmaksas un no 19:00-8:00 zvani bezmaksas (jebkurā tīklā). Kopsavilkumā nemaz ne tik slikti, ne? :)

Banka - mums ir RCB, ieej, viss notiek ātri un vienkārši, tev iedod pagaidu karti, līdz uztaisa oriģinālu, apkalpojošais personāls super, plus ieteica, kur man labāk fēnu nopirkt :D meiteņu klača sanāca....

Šodien Edžiņš nolika vietējā CSDD (CIBC) teoriju, 15 CAD un voilā, tagad var pieteikties braukšanai. Tā kā man stāžs ir mazāks par 2 gadiem, man pēc abu eksāmenu nolikšanas būs jābrauc ar "N" (novice) burtiņu logā, 2 gadus (!), nu nē, paldies, es labāk braucu ar savām un ja pieķers kaut kad, plikšķināšu ačeles un raustīšu plecus :) :) :)

Šodien izmetām kārtējos lokus Vankūveras centra daļās, super, man ļoti patīk šī pilsēta, tā ir tik dažāda un plaša! Parkos ir vairāk dzīvnieciņu nekā Rīgas Zooloģiskajā dārzā :D

Viens gan - iedzersim pa glāzei....Latvijā, ne šeit....alkohols ir dārgāks :) :) :)
2 Responses
  1. Anonīms Says:

    jezinj, no katra vaarda tavaa ierakstaa staro pozitiivisms, nerunajot par virsrakstu nemaz :D Bliiiins, tas Latvijas laasts :D kaa tas te tiek panaakts? Kaa esi lidmashiinaa, ta atkal viss labi,eh.

    buchas
    lidzhons


  2. Unknown Says:

    Gandrīz vai 6 stundas bezmaksas sarunu? Pff, es gadu varētu nodzīvot ar tādu pieslēgumu. :D A uz ārzemēm izejošie arī bezmaksas? :)

    Un cik nozīmē "dārgāks"? o_O


Ierakstīt komentāru