Turistas

Pagaidām tiešām pa šejieni kā tūristiņi, esam gan pašu pilsētas centru izstaigājuši, gan mazo šopingu uztaisījuši, bet rīt jau ķersimies klāt nopietnākām lietām.

Vakar agri jau bijām pamodušies, uzreiz arī devāmies ielās, par auto nav divu domu - mašīnu vajag! Jau meklējam :) Aizbraucām ar tā saucamo skytrain līdz centram, protams, mēs fočuku aizmirsām, līdz ar to bildītes ir tikai dažas no diviem spāņiem, kuri te pāris dienas uzturās un bija ar mums arī vakardienas tūrē. Pilsēta kā jau lielpilsēta, nezinu, tāda mājīga sajūta jau kopš ielidošanas, laikam jau esam īstajā vietā nonākuši :) :) :)

Par to, ka šeit tiek filmētas daudz Goļivudas filmas jau rakstīju un voilā - ejam, skatamies, hmm baigi daudz itāļu/spāņu/vācu numurzīmes, izrādās filmas vajadzībām pilsēta iekārtota, viens kvartāls normāli pārveidots par Frankfurti, ielu nosaukumi utt. ja tante no ielas malas nemeloja, tad tur tika filmēti kadri no jaunās A-team filmas :)

Izstaigājām aptuveni vienu ceturtdaļu no Stenlija parka, kas ir vnk nenormāli milzīgs un skaists, un foršs, un vispār arī riteni vajaga!!! Nezinu kāpēc gan vajadzīgs atsevišķs Čainataun pilsētā, ja visa pilsēta ir viena liela Čaina :D

Vakarā meitenes bija sarūpējušas foršu baļļuku un tad nu paandelējāmies tā kārtīgi hou hou hou

Par šopingu runājot:

1) Costco - mega, giga vairumtirdzniecības veikals, kur visi produkti ir Jumbo XXXL pakās (un iepirkt tur var visu sākot no maizes, gaļas, suņbarības, līdz pat tamponiem, televizoriem, utt), nopērkami tikai vairumā, cenas pievilcīgas, bet tas ir par daudz - man nepatika, plus, lai tur iepirktos vajag klienta karti, bez tās tev neko nepārdod, kartes gada maksa ir 55 CAD, re kā (jāpiebilst, ka mums gan pārdeva bez tās kartes, jo mēs jau visus trīssimts produktus bijām salādējuši uz letes un bēdīgās sejiņas laikam pārdevējas iežēlināja, bet piekodināja, ka šis ir vienreizējs izņēmums);

2) Winners - Kanādas ROSS (Egita, tev patiktu!!!) vārdsakot autletu autlets, super man patika (man ir jauns cmux mētelītis) īsāk sakot brendi par sirdij un makam tīkamākām cenām - dress for less;

3) The Real Canadian Superstore - Kanādas Wallmart, nopērkams viss, cenas viszemākās un tur var no rīta 7os ieiet un vakarā 11os iziet :D es jau točna, Edzis spēj izturēt kādas 15-20min hihi

Dažādu apstākļu dēļ šodien telefončikus neaktivizējām, to darīsim rīt, bet esam nonākuši pie "Fido" piedāvājuma, es pirkšu ar telefonu, džigis laikam bez, jo viņa Nokia šeit darbojas.
Ar telefoniem te vispār cūdīgi, jo normālam eiropietim grūti pieņemt faktu, ka par ienākošajiem zvaniem jāmaksā, ka zvani un sms diezgan padārgi, neskatoties uz operatoru daudzumu. Taču liekas, ka esam izvēlējušies diezgan optimālu variantu, kas mums mēnesī izmaksās aptuveni 40 CAD katram, plus, lai nevajadzētu slēgt līgumu, es izvēlējos izpirkt uzreiz telefonu, kas man par Nokia 1661 izmaksās 55 bakšus.

Rīt no rīta uz centru pēc SIN, Fido, bankas konta un tad jau viss kaut kādā secībā - dzīvokļu/mašīnu/darba sludinājumi.
7 Responses
  1. Anonīms Says:

    Let's go to the MALL (don't forget the r-o-b-o-t) :p!
    Nu forshi jau viss izklausas, i pastaigas, i tie spaanju draudzinji iislaiciigie :)
    Bet pilnigi neticami liekas, ka tik dargi par taam sarunaam un taa, jo visu laiku tak domaju, ka visvairak naudas kaash LATVIJAA, bet nekaa :)
    Un uz taam nega giga pakam es vienmer uzraujos uz saldumiem, pati nevaru apeest pusgada laikaa un tapat dabuuju izdaaljaat citiem :D bet, ja taisa balliiti, tad taadas pakas forshas :)
    ok, gaidam updeitus

    lidzhons


  2. Anonīms Says:

    p.s. un taa kaa es esmu anormali slinka, tad ieraksti man te, cik ir pulkstens Vankuuveraa, ja mums ir, piemeram, 14:00 dienaa, paldies :D


    lidzhons


  3. ievels Says:

    Un es sežju virtuvē, jo kā jūs teicāt-nevar pagulēt.:( Ceru, ka rīt negulēšu. Bet ballīte nija Foršā!


  4. Unknown Says:

    Malači! :) Es jau krāju naudu, lai brauktu ciemos. It sevišķi, ja tur filmēs vēl kaut ko no Krēslas sērijas. :D

    Bet tās XXL pakas var pirkt priekš mēneša, vai arī, ja dzīvo daudzi kopā, tad sametās un pēc tam sadala. :)


  5. Vankūvera Says:

    Līdžiņ, ja man ir šobrīd deviņi no rīta, jums ir ap pusseptiņiem/septiņiem vakarā.
    Vārdsakot esam rupji rēķinot 10h atpakaļ ;)

    Ieviņ, drīz pieradīsi, es šorīt jau jūtos ierastajā ritmā.

    Zuu - es vakar redzēju supermārketa spēļu nodaļā tavu Z-svētku dāvanu - Twilight, the board game :D :D :D


  6. Unknown Says:

    Viss, es jau pakoju čemodānus. :D A R.Patinsons nāk līdzi komplektā? :D


  7. Gunta Says:

    Sveika! Prieks, ka jums tur viss kārtībā. Par to, ka kārtībā spriežu pēc ieplānoto darbu secības - dzīvokļu/mašīnu/darba sludinājumi. Pie mums Latvijā tā kārtība būtu: darba sludinājumi/dzīvoklis/mašīna :-))
    Mētelīti nopirki tāpēc, ka tur jau ir auksts? Ričmondā ziema jau ir sākusies?
    Nu turaties bērniņi! Sveicini Edžu. Bučas.


Ierakstīt komentāru