Kā svētdiena, tā prom!

Šoreiz uz Cypress Falls Park, Edžum bija darba diena, līdz ar to braucu viena un ir aklāts kārtējais dabas brīnums un vieta, kurā atgriezties. Iesaku!

Kārtējais stundas brauciens ar sabiedrisko, pusstundas ar auto un tu esi prom no lielpilsētas. Tā kā biju viena, visu neizstaigāju, jo atzīšos izlasītais "parka" apraksts bija atsājis iespaidu (cilvēki bija ieteikuši uzmanīties no lāčiem) un to vietu par "parku" es tiešām nenosauktu, jo sajūta bija, ka esmu iemaldījusies dziļā mežā, nevis iekoptā takā un jābūt īpaši možai, lai nenoietu no "takas".



Braucot uz parku, pie reizes apskatīju arī Horshoe Bay, kas starpcitu ir ceļā uz Vistleru, tā, ka ja kāds no jums tuvojas Olimpiskajām, tad iesaku ieplānot kādu stundiņu, lai nobrauktu no lielceļa un apskatītu "nomali".


Un aizvakar solītie ziediņi, jo pumpuri plaukst un gaisā virmo pavasaris (vismaz man):


2 Responses
  1. Anonīms Says:

    Man tomēr liekas, ka tev vienai uz šitādām vietām nevajadzētu braukt, lai, cik arī būtu jauki ;)

    Raubo


  2. Vankūvera Says:

    tāpēc jau es dziļi mežā nelīdu, tikai aplūkoju, atzinu par labu esam, uztaisīju pāris bildes un līdu ārā no meža :) otrreiz iešu kopā ar Edžu ;)


Ierakstīt komentāru