Janvāris Vankūverā?

Pa dienu +6/+7, pusi nedēļas sola lietu, nedēļas nogalē - saulīti.
Mauriņi ir zaļi, krūmi pilni pīlādžogu, krosiņu skrienu rudens uniformā, dažviet esmu manījusi pumpurus.








Mans šīs dienas atklājums - Pacific Spirit Regional Park, tik tuvu pie mājām un tik daudz pastaigu/velo celiņu! Paies laiciņš līdz viss tiks apskatīts, lai gan šodien bija lietains, iepazinos vismaz ar vienu no takām un aizstāgāju līdz okeānam, mani sargāja Ecco - ūdensizturīgie:



Manā sarakstā ir velosipēds, kuru ceru pēc iespējas drīzāk iegādāties, lai saulainās dienās var visu krustām šķērsām izbraukāt!


Vissirforši.


p.s. Kurš jau noskatījās Desperate Housewives jauno sēriju? Man vienīgajai kabatlakatiņš bija vajadzīgs? :o
Gaidu HIMYM ar kārtīgu smieklu devu!
2 Responses
  1. ievels Says:

    es vakarvakarā, kad jūs aizgājāt noskatījos. :) neraudāju..būs jau labi.


  2. Unknown Says:

    Man šībrīža vienīgais seriāls ir "Supernatural". Man abi gardumiņi pat sapņos jau rādās. :)))) Un nevainojiet mani tajā... :P~~~

    http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Dean-Winchester-supernatural-35712_717_1024.jpg

    un

    http://simplyfelicious.files.wordpress.com/2009/01/jared-is-roman.jpg


Ierakstīt komentāru