Aiziet, aiziet

Laapa ir pilseetas centraa, tautu masas, arii protestantu masas, viss notiek. Jau no nedeeljas saakuma ar transportu ir bardaks, jo pilseetas vadiiba pamazaam sleedza nost ielas, tad tika aizveerts tilts, tad veel shaadi taadi ierobezhojumi un finaalaa shobriid ir dazhas stundas, kad labaak nekur nepaarvietoties, nevelti visiem tika ieteikts ieplaanot papildus stundu, lai nokljuutu no punkta A liidz punktam B.

Peedeejaas divas nedeeljas pilseeta kljuva arvien sarkanaaka un sarkanaaka - tauta tika aicinaata neesaat sarkanu apgjeerbu, lai izraadiitu atbalstu saveejiem (lasi: kanaadieshiem). Ne tik retie Kanaadas karogi kljuva par visplashaak izmantoto atribuutiku gan izkaartnees, gan apgjeerbaa.

Otra valsts, kuru man sanaacis visvairaak ieveerot ir Krievija, kas ir paarveertusi pilseetas zinaatnes namu par "Krievu namu" (ieskandina naakamaas ziemas Olimpiskaas speeles Sochos). Vinjiem delegaacija ir milziiga, atbalstiitaaju daudz un vieteejo krievu arii netruukst.

Nevienam Latvijas fanam uzgruudusies pagaidaam gan neesmu...gan jau :)

Mans olimpiskais darbinjsh ir okay, vinji ar manu darbu tiktaal apmierinaati, ka teica, lai braucu un straadaaju ar vinjiem nakamajaas vasaras Olimpiskajaas speelees Londonaa. Tas gan peec divarpus gadiem un kas zin, kas liidz tam notiks, ne?!


Shodien diemzheel speelju atklaashana saakaas ar ljoti skumiigu zinju - treninjos no riita Vistleraa mira viens no Gruzijas (ja nemaldos) sportistiem, puisim tikai 21 gads un vinjam kljuudas rezultaataa sanaaca izlidot no trases un peec nogaadaashanas slimniicaa puisis mira. Te nu bija sacensiibas gars.

Esmu arii uzzinaajusi par diivaini atrakciju, kas ir Olimpisko speelju tradiicija - piesprauzhu mainja. Sponsori, valstis, dazhaadi uznjeemumi, olimpiskaas komitejas katraas speelees izlaizh piespraudes, peec kuraam visi ir traki, ar taam mainaas, taas peerk/paardod un man jau no saakuma ieteica - ja kaads man piedaavaa kaadu piespraudi, lai tik njemu ciet to stulbo piespraudi, jo visticamaakais, ka taa maksaa labu naudinju :D taatad man jau ir triis :) Taas darbojas, kaa vieteejaa valuuta - taas dod dzeramnaudaa, par taam var dabuut visaadus blatus un veel sazin ko. Katraa zinjaa, ja kaut ko nevar nokaartot ar "luudzu" vai "chiriku", tad iesaku tikt pie paaris piespraudeem.

GO WORLD
1 Response
  1. Anonīms Says:

    Yeey, forshi, ka varees kkur palasiities insider information :D! Un simtpunkti, ka no Latvijas faniem muuzhiigi izvairities nevares :D Kaa vispar ir skatiities uz olimpiaadi ar kanadieshu aciim, vinji pashi fano par pasaakumu no sirds vai 'piespiedu kaartaa'? Man jau lieki teikt, ka Griekijaa nevienu taadas ziemas speeles neinteresee, taapec skatos vaacu Eurosportu tagad :D
    ai, forshi, kkadus bilzhukus arii ieliec, kad bus laiks, tipa 'es ar Grecki' vai 'es ar vel-kkadu-kandasieshu-slaveniibu' :)
    Turaas!

    lidzhons


Ierakstīt komentāru