Biljeshu saaga



Atcerieties staastiiju par no gaisa nokritushajaam kerlinga biljeteem? Mkei, tas jau nav viss.....

Taatad, kad dabuuju olimpisko darbu man teica, ka ieguushu biljeti uz vienu no apbalvoshanas ceremonijaam, kad man deva to biljeti, tad ljaava izveeleeties datumu, no 16. feb. atteicos, jo tajaa vakaraa bija RU-LV speele, uz kuru saakumaa pat nebijaam plaanojushi iet. Panjeemu 17. feb. apbalvoshanas ceremonijas biljeti ar domu piepirkt veeel vienu, lai ar Edzhu varam aiziet kopaa. Tajaa dienaa peecpusdienaa man zvana un piedaavaa veel vienu biljeti, taapat par briivu, jo viena lieka. VUHUU Pashai diemzheel nesanaaca aiziet, bet Edgars ar Pozitiivo vismaz vareeja noskatiities to "shovu".

Tagad patinam atpakalj uz to briidi, kad es atteicu 16. datuma apbalvoshanas ceremonijas biljeti, tajaa briidii man blakus staaveeja VISA priekshniece Kellija, kura dzirdeeja, ka veelos iet uz speeli, bet biljetes veel nav. Vinja nozuud uz paaris minuuteem, atnaak atpakalj un saka: "Klau mums kaa gjeneraalsponsoram ir biljeshu pakete un uz sho speeli ir veel liekas, ja veelies taas ir tavas". VUHUUUU zvans Edzhum, aizskreeju peec hokeja krekliem, jo nevar jau bez tiem uz speeli.

Starpcitu kreklus paardod diezgan daudzaas vietaas (iesaku veikalinju uz Granville un Smithe), lai gan shobriid noteikti tikai paaris palikushi, jo pieprasiijums ir liels. Pat kreklus peerkot man iedeva daasnu atlaidi (olimpiskaas piespraudes nostraadaaja).

Tagad patinam uz priekshu, vakardiena (19.02) peec pirmaas speeles noleemaam, ka arii uz otro jaaiziet, es zinaaju, ka VISAi shaadas speeles biljetes nav, nu neko noleemaam uz vietas pie stadiona paarpirkt no kaada biljetes. Protams, spekulantu juura, kas uz vietas uzpeerk un atkal paardod taas biljetes. Bijaam noteikushi maksimumu, ko esam gatavi maksaat par biljeteem un gaajaam kauleeties. Tuvu muusu cenai jau tikaam, bet tad saprataam, ka jaastaav un jaagaida - jaapeerk pashaa peedeejaa briidii.

Taa nu mees neko ljaunu nedomaadami staavam, veerojam fanu masas, kas virzaas uz stadionu, spekulantus ar biljeteem un vienaa briidii mums garaam iet divi viiri. Viens pienaak klaat, paskataas uz muusu hokeja krekliem un prasa angliski: "Uz speeli iesiet? Biljetes vajag? Jaa? Luudzu, par briivu, uzskatiet ka taa ir daavana". Viss, paldies un aiziet taalaak. Mums, protams, zhoklji valjaa, no saakuma likaas, ka joks, izpeetiijaam biljetes, viss kaa naakas, vietas ljoti labas VUHUUUUUU ejam uz speeli un atkal jau par briivu!!!!

Peec paaris minuuteem man zvana Kellija, vaards pa vaardam kaa man iet vai jau eju uz speeli un vinja man piedaavaa biljeti, shoreiz vienu un uz Somijas - Vaacijas vakara speeli (izsaku liidzjuutiibu vaacieshiem ar zaudeejumu). No shiis gan atteicos, bet izskataas, ka vakardienas speele nebija peedeejaa, uz kuru aiziesim un hokeja kreklus tagad neesaasim ikdienaa, vismaz liidz martam :)

p.s. Ziniet kaa es La Senza no mainjas atprasiijos, lai tiktu uz hokeja speeli?
D: Patij (taa sauc manu priekshnieci), tu kraaj olimpiskaas piespraudes?
P: Jaa!
D: Vai tev ir jau shaada VISA GO WORLD piespraude?
P: Nee, woow, cik taa skaista, es taadu veel neesu redzeejusi!!!
D: Luudzu, taa tev! Klau, vai buutu vienkaarshi atrast kaadu, kas manaa vietaa riit vakaraa straadaatu?
P: Kaapeec tev vajag vakaru briivu?
D: Mana valsts speelee. (Jaapiebilst, ka Patija ir lielaakaa Vancouver Canucks fane)
P: OK, tev vakars briivs!


GO CANADA
GO LATVIA
GO WORLD

0 Responses

Ierakstīt komentāru