Līgo, līgo

Līdz Līgo vēl pāris dienas, bet es jau nopietni tam gatavojos (respektīvi esmu vienreiz izlasījusi šašlika recepti un šobrīd esmu procesā, lai sagatavotu gaļu). Iespējams jau pieminēju, ka pašu līgo vakaru pavadīsim ne tik tradicionālā garā - Offspring koncertā, tepat uz Grenvilas ielas Vogue koncertu zālē. (Tas man atgādina, ka jānopērk Edžum fanu t-krekls, lai vakars jautrāks).

Ja runājam par gaļu, tad šašliku pati nekad neesmu gatavojusi, (jo pieiet pie tēta un apvaicāties, kā cepās vai uzgāzt aliņu/ūdeni uz iesmiem laikam neskaitās) taču nu esmu nolēmusi iemācīties kārtīgi pagatavot no A-Z visu. Receptēm man fantastisku lapu atklāja mamma, tiem, kam interesē virtuves klasika (receptes ar bildēm) skatieties šeit: Normaalscilveks foto receptes.

Šašlikam visticamākais, ka ir miljons pagatavošanas veidi un katrs savu recepti kā vienmēr uzskatīs par pareizo, bet, manuprāt, pats būtiskākais ir gaļa un tas, kā/cik ilgi tā tiek cepta. "Oglīte" - lūk tā ir gaļas piesmiešana, nedrīkst pārcept un tur laikam slēpjas visa māksla, vispirms atpazīsti labu gaļu veikalā (veicas tiem, kas tiek pie lauku labumiem) un otrkārt ietrenē roku cepšanā.

Šodien būs ģenerālmēģinājums un pēc nedēļas ar Haidiju un Adrianu brauksim laivu tūrē + piknikā, kad solījos pagatavot viņiem šašliku (man tak siekalas tek katru reizi to vārdu pieminot).


1 Response
  1. Anonīms Says:

    Chiu riu!
    Nu jaa, tagad man ta ir, ka ir ar to skypu - pec darba vakara galigi negribas slegt kompi iekshaa, tapec ari skypa esmu tikai pa brivdienam principa :)
    Bet es Tev uzrasktishu draugos vestuli, bus atrak un labak ;)

    Raubo


Ierakstīt komentāru