Limited Brands

Tiklīdz biju nolēmusi par labu darbam restorānā, tā veikals mani pārsteidza piekrītot manām prasībām, un man nācās piekrist viņu piedāvājumam. Tad nu esmu La Senza veikala vadītāja asistente, no vakardienas oficiāli, lai gan dokumentos tikšu iegrāmatota ar atpakaļejošu datumu - jau no 1. jūnija. Vēl šo nedēļu nostrādāšu Joey's, kuriem atteikt nebija viegli. 

Manuprāt, labi sanācis un līdz gada beigām gaidu savu veikalu :) nākamgadam ir arī plānos citi mērķi, Limited Brands ir mūsu "māte", kurai pieder arī Bath&Body works (pagaidām ar tikai diviem veikaliem) un Victoria's Secret (Vankūverā vēl veikala nav, bet līdz vasaras beigām plānots jau atvērt), Victoria's Secret PINK BET  līdz nākamajam ir plānots divkāršot visu Limited Brands zīmolu veikalu skaitu. Jāpiebilst, ka starp veikaliem darbinieku apmaiņa tiks veicināti, jo īpaši vadības līmeņos, tad nu veikals ar lielāku apgrozījumu nekā LS būs mans mērķis. 

Es esmu stāstījusi, ka mans veikals ir "A-klases" veikals? Tas nozīmē, ka ir viens no lielākajiem un ar vislielāko apgrozījumu, kā arī visnoslogotākais. Protams, būs arī interesanti pieķerties vadībai veikalam ar citu produkciju. 

Līdz ar šo ir arī skaidrāka bilde par darba vīzas iegūšanu (mūsu programmas vīzu pagarināt nevar, var tikai iegūt citu veidu vai arī kārtot darba vīzu jau caur darba devēju). Vēl tikai jāizskaidrojas ar Patiju par vienu jautājumi - faktu, ka es neesmu vāciete (jā, nezin kurā brīdī es ļāvu viņai noticēt, ka esmu no Vācijas, bet katrā ziņā pēc pāris reizēm nolēmu nemaz nelabot un spēlēt savu "lomu" līdz galam). Taču nu gan būtu īstais laiks uzzināt, kas ir viņas asistente. 

Jau berzēju rokas, jo tikšu arī pielaista pie darbinieku atlases un apmācības, pašreiz veikalā ieplūst simtiem jaunu resume un mums kā reize ir vajadzīgi jauni talanti. Ziniet no kuras valsts ir lielākā daļa darba meklētāju? - Īrijas :)

 


8 Responses
  1. Pēteris Says:

    Tas par Īrijas pilsoņiem ir ļoti normāli. Latvieši uz Īriju, Īri uz Kanādu, Kanādieši uz Austrāliju. Visiem gribās dzīvot labāk.


  2. Anonīms Says:

    Kā izvēlēsies?;) ņemsi latviešus vaī neņemsi?;))))


  3. Unknown Says:

    Wiiiiiiii! APSVEICU! :*


  4. Anonīms Says:

    Piekriitu Peterim - vienmer jau gribas citur, tikai ne tur, kur esi :)

    P.S. Klau, man vajadzetu baigi ar tevi skypa parunat - varam kaut kad vienoties par "randinju"?

    Raubo


  5. Anonīms Says:

    Oooo! Zane, redzeji - mes pilnigi vienlaicigi! :D

    Raubo


  6. Vankūvera Says:

    Runājot par tēmu "kaimiņam zāle zaļāka" - šobrīd esmu tur kur man ir vislabāk. Nekur citas negribās :)

    Jā, latviešus, protams, ņemtu, bet vai tāpēc, ka latvietis? Nē, tāpēc, ka liekas, ka varētu būt labs darbinieks.

    OK Raubo, sarakstamies par laikiem. :*


  7. Anonīms Says:

    Jaa, tikai man nav nekadas saprashanas, cikos pie tevis ir cik :D Tev te bloga pie komentariem radas Kanadas laiks, ja?
    Karoche, es ritdien visu dienu atstashu skypu ieslegtu, tu megjini kkura bridi ienakt. Ja taa nesanaaks, tad sarunaasim peec tam konkreetu laiku :)

    Raubo


  8. Anonīms Says:

    Milzīgs milzīgs prieks par tevi Ditux!
    Tu esi viens ritīgs vella ziķeris - malacis uz visiem 100%!
    Tā tik turēt un tik uz augšu tik uz augšu!!!

    Snūps


Ierakstīt komentāru