Ņemšu, neņemšu, iešu, neiešu

Tieši tik nesakarīga kā virsraksts ir mana pašreizējā karjeras (ja to tā var nosaukt) izvēle. Tātad, ja paskatamies atpakaļ, tad mans plāniņš bija dabūt darbu (La Senza), nodzīvot līdz Olimpiskajām (check), izturēt abus darbus (check) un pēc Olimpiskajām tikt pie "normāla" darba (tāds, kas tuvāk iepriekš darītajam).

Tad nu pirms nedēļas ļoti strikti nolēmu, viss jāraksta atlūgums LS, lai paliek divas nedēļas ko nostrādāt, tad uz nedēļu var braukt atvaļinājumā un tad, lai var ķerties pie jaunā darba.

Pirmdiena, veikala menedžeres (Patija) nav uz vietas, tad pieeju pie tās dienas augstāk stāvošās un paziņoju par savu plānu iet prom (lai jau divu nedēļu termiņš sāk ritēt) un ka tūlīt arī rakstisku iesniegumu iedošu (gribēju skaisti datorrakstā nākamajā dienā iedot rokā Patijai ar atpakaļejošu datumu).

Otrdiena, Patija ir uz vietas, abas kopā esam veikala slēgšanas maiņā, Patija ļoti sagurusi un nolemju pagaidīt ar paziņojumu tuvāk darba laika beigām. Pienāk Patija un sāk mani prašņāt, kādi man plāni, kad vīzas termiņš ies uz beigām, vai es domāju atgriezties mājās (LV) vai palikt šeit, kā ar darba vīzu vai man viegli to nokārtot vai būs vajadzīga viņu palīdzība utt. (tā kā es dikti atpakaļ nesteidzos, to arī pateicu, ka plānā ir kādu nezināmu, bet ilgāk-par-gadu, laiku te uzturēties) "Prieks to dzirdēt, šī informācija man noderēs". Un aiziet prom, okay, es palieku ar lielu ziņkāri, zinu, ka solīja paaugstināt, bet vēl nekas nav teikts un nolemju tikai neeeedaudz uzgaidīt ar to atlūgumu.

Nākamā pirmdiena, Patija piezvana un apvaicājas, ka vai man nav iebildumu, ka manu numuru iedos Robsona ielas (tepat aiz stūra no pašreizējās darba vietas) veikala vadītājai, lai viņa var sarunāt ar mani intervijas datumu un laiku (okay tātad man piedāvā to paaugstinājumu). Protams, piekrītu.

Piektdiena, ierodas Džena (Robsona ielas veikala vadītāja), es viņai patīku, aprunājamies un viņa ir mani gatava ņemt pie sevis BET vēl ir jāiztur intervija ar reģiona vadītāju (sapratu, ka tā nebūs intervija par to vai es deru, bet gan par cik es atdošos - algas jautājums).

Nu ko, tas laikam arī visu sakārtos manā darba plauktiņā - ja vienosimies par atalgojumu, tad turpmāk mani sauciet par Team Leader un esiet laipni aicināti :La Senza Express Robson Street.

Ja nē, tad vēl jo labāk, rakstu atlūgumu, mierīgu sirdi braucu atvaļinājumā un ar lielu entuziasmu meklēju darbu.

4 Responses
  1. ievels Says:

    APSVEICIENS TEV!!


  2. Unknown Says:

    Viiiii! Malacis! Es jau zināju, ka tev viss izdosies! :))))


  3. miss*evita Says:

    viss, kas notiek, viss uz labu ;)


  4. Anonīms Says:

    Ja gribat palikt vai pēc atvaļinājuma nebūs pēdējais laiks, kad sākt kārtot dokumentus? Tas jau arī nav tas ātrākais process, cik man zināms :)


Ierakstīt komentāru