Stundu uz priekšu

Nez kāpēc ar laika maiņu man asociējas tikai un vienīgi Miedziņš, varbūt arī jūs atceraties to sēriju par pulksteņiem, kas vislaik plīsa un tad Miedziņš ar Mēnestiņu vai varbūt ar kaut ko citu runāja, ka tas viss tikai tāpēc, ka mēs regulējam to laiku, kā pavasaris tā uz priekšu, kā rudens tā atpakaļ - tā, ka nav ko brīnīties, ka pulksteņi plīst.

Interesanti, ko mūsdienu bērniem Miedziņš rādītu - kā mobilajā uzstādīt automātisku laika maiņu vai tieši to noņemt, vai arī kā saprast vai datora laiks jau pieregulēts vai vēl ne?! :)

Noskatījos Miedziņš Nāk, jauki tomēr atcerēties bērnību, šie video man visvairāk saistās ar Omes māju Cesvainē, jo tur bija ik vakara rituāli. Kā nāca vakars, liekas, ka vēlākais ap 8-9pm mūs abas sasauca mājā, durvis aizbultēja, tad vakariņas un tad bija laiks jautrībām - Panorāma, Imanta Babīte atkal pietur, Miedziņš nāk, Spokoini noči Mališi, citreiz bija īpaši jautri vēlākie vakari ar Džesiku Flečeri vai Erkilu Puaro. Visam pa vidu antenas regulēšana, lai kanāls labāk rādītu. Ehhh bija forši <3
3 Responses
  1. Unknown Says:

    heh, man atkal "Miedziņš nāk" atmiņā palicis ar reizi, kad biju atstāta pie Inārastantes un kā vakarā sāka rādīt Miedziņu, es sāku pilnā balsī bimbāt. :) Jēēēēēi, bija varen jautri. :)


  2. Vankūvera Says:

    tāpēc, ka gulēt lika? :)


  3. Unknown Says:

    Nē, man liekas, ka tāpēc, ka biu noilgojusies pēc mājām un mammas vai kaut kas tāds. :)


Ierakstīt komentāru