Joey's

Keitija pacietīgi izstāvēja rindu, kas piektdienas pēcpusdienā bija izveidojusies veikalā, pienākot pie manis viņa pasniedza savu vizītkarti un teica, lai apdomājos par papildus darbiņu viņas restorānā. Keitija ir Joey's (Bentall One) restorāna vadītāja un es esot atstājusi vislabāko iespaidu uz viņu un tādēļ viņa vēlējās tieši man rokā iedot savus kontaktus.

Pāris dienas apdomājos un airakstīju Keitijai, sak' ja jau man piespēlēja tādu iespēju, tad kāpēc neizmēģināt. Vēl pēc pāris dienām tikāmies uz oficiālo interviju, kas izvērtās par 2 minūšu sarunu par to, ka man obligāti jātiekas ar galveno vadītāju Džesiju. Vakar bija liktenīgā otrā tikšanās ar vadību, abi mani sarunu partneri tik smaidīja un plaukšķināja rokas (labi neviens tur neko tādu nedarīja, bet sajūsma viņos bija jūtama), īsāk sakot man darbs rokā.

Joey's ir restorānu ķēde Kanādā un ASV, un pirmdien man būs apmācības diena jaunajā vietā, kur sākšu pusslodzē un tad paskatīsimies kā ies (respektīvi būs vairāk solīšana La Senza vs Joey's). Viesmīlībā iepriekš strādājusi neesmu, par viesmīli arī nebūšu, izvēlējos būt par tā saucamo hostess. Visvairāk man patīk atrašanās vieta - pašā biznesa centra sirdī uz Burrard un Pender St. (pats svarīgākais, ka tas atrodas tieši vienas minūtes gājienā no LS). Vispār izbrīna, jo neviens no šiem darbiem nespētu mani vilināt Rīgā, taču šeit liekas, ka būšu starā par abiem.


Jautāsiet, kas ar La Senzu? Kopš vakardienas esmu keyholder, kas nozīmē, ka oficiāli varu gan atvērt, gan slēgt veikalu, arī veikala vadība nu jau tiek uzticēta man. Šo svētdien mūs sagaida lielas pārmaiņas, jo veikala iekārtojumu mainīs (respektīvi pietuvinās Victoria's Secret principam). Savukārt ar jūniju stāsies spēkā jaunā uzņēmuma struktūra, tāds amats kā team leader vairs nebūs - vai nu tu esi vadība, vai arī parasts sales associate. Tad nu man draud tā pirmā lieta, kas, protams, ir jauki un forši, bet kamēr papīri nav parakstīti un roka paspiesta, tad es iemēģināšu savu roku restorānu biznesā.
2 Responses
  1. Anonīms Says:

    nespēju iven beigt brīnīties un priecāties par Tavu veiksmes zvaigzni Kanāda un, kā es jūtu, arī nenoejošo smaidu no sejas! Super! Nu baigais prieks par Tevi! :)
    Janba


  2. Anonīms Says:

    īstenībā es gribēju parakstīties kā Jana ;)


Ierakstīt komentāru