Salvador, Brazil

Okey, mums ir jauni īrnieki - pārītis no Brazīlijas, Salvadoras; Mišela un Felipe. Kopā solās būt jautrāk, rīt Vudijs izvācas un jaunais pāris ievācas. Ar Mišelu liekas, ka labi sapratīsimies, jo viņas galvenā prasība bija tīrība :) :) :)

Citādi viss ir labi, šī tāda ražīga nedēļa abiem, daudz darbiņa un līdz ar to pie kompjūtera īsti negribas sēdēt, vēl jo vairāk tāpēc, ka ārā jauks pavasarīgs laiks :)

Pirelli pasākums arī veiksmīgi pagāja, jāsaka, ka par darbu to bija grūti nosaukt - teiksim tā, man labi samaksāja par to, ka es tur biju, papļāpāju ar Pirelli puišiem, paskatījos, kā viņi testē jaunās Pirelli riepas un pastāstu kaut ko par Latviju.

Latviešu tiešām paliek vairāk Vankūverā, šodien viena atstāja darba pieteikuma anketu La Senza, bet to, ka viņa ir latviete pamanīju tikai tad, kad skuķis bija ārā pa durvīm, kad iemetu acis viņas resume.

Svētdiena beidzot mums abiem ar Edžu brīva diena, gribam kaut kur aizšaut, bet trūkst ideju dienas braucienam, tā, ka droši rakstiet ieteikumus. Ar to puisi vispār reti, kad tiekamies, viņš mūžīgi rīta maiņās, es - vakara. Ja viņam ir brīvs, tad man jāstrādā no rīta līdz vakaram un kopš es viņam uzdāvināju PS3, tā vakaros man vairs nav drauga, bet tikai armijnieks vai autosacīkšu braucējs :D :D :D
4 Responses
  1. Pēteris Says:

    Šī parka apkaime manuprāt ir interesanta, ja nav būts...

    http://www.env.gov.bc.ca/bcparks/explore/parkpgs/brandywine_falls/


  2. Vankūvera Says:

    Izskatās labi un laikam tiešām ar auto jāplāno rītdienas izbrauciens :) Paldies!


  3. ievels Says:

    :D tev PS3, man makšķere :)


  4. Pozitīvais Says:

    Atceros, kaa veel novembrii Edgars bija pret videospeeleem :D


Ierakstīt komentāru