Jauns mēnesis

Nē, ne krēslas jauns mēness, bet mūsu pirmais mēnesis pagājis (tik ātri!!!!!), nav jau brīnums, jo viss tik jauns un daudz kas sadarīts.

Šonedēļ Edžus jau nopārdevis pirmās divas mašīnas (wuhuuuu) :) vēl jau sestdiena/svētdiena - skaits var palielināties.

Mans jaunatklājums ir Aritzia mode, varbūt kāds/-a papētīja viņu mājaslapu, varu tikai pateikt, ka cenas ir augstas, arī kvalitāte, bet te vietējie ir kā traki uz Aritzia, veikalu gāž no kājām (šonedēļ izpārdošanas nedēļa, piem. džinsi no 325 CAD uz 225.99 CAD, man tas ir"ārprāts, cik dārgi", viņām tas ir "ārprāts, man ir jānopērk vismaz divi pāri") hmmm.... :) :) :)

Citādi esam gandrīz pārcietuši gada lietaināko mēnesi Vankūverā, bet ne Vankūveras sala - lasīju, ka piektdien 300 mājsaimniecības bija zem ūdens plūdu dēļ :( šodien ūdens līmenis jau kritiens, bet es jūtu līdzi, jo nevienam to nenovēlētu.

Jauku nedēļas nogali visiem!!!!

p.s. Zuu - vai biji jau uz New Moon??? :) :*
3 Responses
  1. Unknown Says:

    LV tak kā vienmēr bremzē - New Moon pie mums tikai no 27.11. :(


  2. Vankūvera Says:

    Ā, jo šeit pirmizrāde ir šovakar! :) es, protams, neeju, jo man neinteresē.


  3. Unknown Says:

    Jo tu protams neesi pat pieskārusies nevienai Krēslas grāmatai.. :P


Ierakstīt komentāru