Priecājies!

Nesaprotu cilvēkus, kas nemitīgi sūdzās par to cik vissirslikt.lv - laikapstākļi slikti, darbs ir slikts, darba nav ir slikti, spīd saule acīs ir slikti, tranports kavējas ir slikti, visi ir slikti, kādi visi pārāk laipni - slikti, kādi visi nepatiesi - slikti utt.... Kas????????? Tiešām? Citādāk nevar, ja?

Pati esmu gājusi cauri periodam, kad viss riebjas, ir apnicis, nekas nepatīk un liekas, ka "ja tik es būtu tur citur tajā zelta vietā tad tur gan es atrastu laimi". Ziniet ko? Nekā nebija! Ja tu nespēj priecāties un novertēt to, kas tev ir, tad tu nespēsi novērtēt neko no tā, kas tev būs - nonākot cerētajā paradīzē tu secināsi, ka tev joprojām nekas nepatīk un vissirslikti.com

Tas viss tikai tādēļ, ka pats neesi ticis/-usi skaidrībā ar sevi - kas tu esi, ko tu meklē, kas tevi priecē. Tev tiešām viss ir tik slikti? Varbūt vērts ir salīdzināt - bada māktos bērniņus Āfrikā, bez mājām, izglītības, mīlestības vai veselības aprūpes; tam blakus noliec sevi un padomā vai tiešām viss ir TIK slikti.




Šeit es atsaukšos uz R. Brensona "Ej un dari!" mini-grāmatas otro nodaļu, bet nevaru nepiekrist un tieši šoreiz gribās to citēt:

"Priecājies, cītīgi strādā, un nauda nāks!
Nezaudē laiku - izmanto izdevību!
Uz dzīvi raugies pozitīvi!
Jau kaut kas tevi neiepriecina, pievērsies kam citam!"

Es dzīvoju pēc šāda principa, tagad rakstot blogā es arī atspoguļoju lietas tikai pozitīvi, jo raugos uz visu ar optimismu. Protams, varu jau rakstīt, ka kājas slapjas, jo lietus līst (īstie zābaki vēl tiek meklēti), varu arī sūdzēties, ka autobusu satiksme pašvaka, reti iet un ne vienmēr atbilst sarakstam, bet var jau arī pastaigāties vai ne? Izej laicīgāk un paspēsi visu! Varu arī sūdzēties par lielo aziātu īpatsvaru, bet vai viņus var vainot vai var ko pārmest viņiem - arī viņi ir tikai cilvēki, kas šeit ieradās labāku dzīves iespēju meklējumos. Jā, varu arī pastāstīt, ka ar elektroprecēm ir ķibeles - epilatoru nevaru sev nopirkt, jo piedāvājums sastāv no diviem modeļiem, kuri maksā dārgāk nekā LV, bet gan jau ar laiku es arī šo "problēmu" atrisināšu. Transports arī dārgs, divām zōnām mēnesim 99.00 CAD, bet ja tā padomā un parēķina kaut minimālos ienākumus, tad tas nebūt nav dārgi. Jā, arī pārtika ir ļoti dārga, kad ieraudzīju siera cenas, likās, ka šeit nekad nepirkšu un neēdīšu sieru, bet nu mīlīši, ar to ir jārēķinās, ne?

Nav ko braukt ar tukšu pauri un viltus cerībām, jo ar interneta resursiem un nedaudz pacietības visu šo informāciju var laicīgi iegūt un izpētīt, lai nenākas nolidot tik daudzus kilometrus un secināt, ka johaidī, te vissirslikti.ca!

Katrs pats savas laimes kalējs, piemēram, es visvairāk par visu cenšos gūt prieku no tā, ko daru, tāpēc arī  TU ej un dari un viss būs labi!!!
6 Responses
  1. Andris Says:

    That's exactly right! ;)


  2. Anonīms Says:

    Jā, katrs iet caur savu dzīvi un to pieredzi arī sev iekrāj, vienam viena formula, otram cita :)
    Katram sava filozofija un jāmācās vien līdzās sadzīvot, mana pieredze rāda, ka tomēr vietai (kkur iekš tā .com) ir liela ietekme uz personīgo labsajūtu un komfortu :)
    Un lai kādā s*dā (ieskaitot trīs mēnešus pagrabā blakus virtuves saldētavai, čau, Raubo) es arī neesmu pabijusi iekš .com, tik un tā esmu jutusies labi tīri tikai tāpēc, ka pēc darba es zinu, ka ārā spīdēs saule un būs silti'n'labi, kāds pateiks kādu labu vārdu, nevis mēģinās ieķeksēties 'pa brutālo' pirms manis tramvajā :))

    Lai nu kā - mums visiem tāpat viss izdosies, galvenais tiešām zināt, ko gribi un kā to panākt ;)

    lidzhons


  3. Anonīms Says:

    Pilnīgi pareizi- šo grāmatiņu es arī turu savā grāmatu plauktā, lai sev atgādinātu, ka ir jāpriecājas un jāgūst prieks gan no dzīves un darba! No Ričarda pozitīvisma noteikti jāmācās- tādēļ uz priekšu! Sper pirmo soli- saņem drosmi un dari to! :)

    Egita


  4. ievels Says:

    Right!!! Un es to arī daru, pat tad kad no aukstuma mirstu, tad tomēr izbaudu, ka auksts un laika posmā no šitā man būs siltas zeķes un tēja:) Un Jūs abi esat tik pozitīvi, ka man pilnīgi prieks! :)))


  5. Anonīms Says:

    Pieaugusha runa! (paspiezhu rokjeli :D)
    Bet taisniba! Malacis - labi uzrakstiji. Vismaz man lika aizdomaties...
    Vienigais - runajot par vissirslikti.lv...Tomer jau visiem mums (tiem, kas atrodas kautkur.com nevis iekshLatvijas) viegli rakstit, ka nav tur nemaz tik slikti. Ko tad mes pashi daram sheit? Katram kokam divi gali, ka sacit jasaka...

    Raubo


  6. Vankūvera Says:

    Es jau nesaku, ka LV ir labi vai slikti, es par to - ja esi nolēmis palikt, nevēlies braukt prom, ok, forši, tad saņemies un dari kaut ko lietas labā, ne tikai sūdzies, jo arī kartona kastē var dzīvot kā pilī.


Ierakstīt komentāru