Bing



Esam izspēlējuši pirmo Yahtzee partiju, diemžēl trijos raundos tiku sakauta (es, protams, padevos, lai Edzim prieciņš) :D Tā ir pirmā spēle, ko esam šeit iegādājušies, bez līdz-atvestās Citadeles, bet galda spēles tik lētas, tik lētas, ka nez kāpēc man liekas, ka ši nebūt nav pēdējā.



Mūsu Vudijs vakar vēlu vakarā atgriezās no garajām brīvdienām un rīt brauc jau atkal prom, he he (kā man patīk tās kaimiņu būšanas). 


Tītars joprojām tusējās, jo gaidām kamēr atkusīs, taču rīt tas tiks beidzot izcepts, nezinu, kas tur iznāks, bet bildes solu ielikt :) Re ku zemāk arī redzams, svars aptuveni 14kg, mahtens, ne? Un, jā, bildes tagad taisu daudz vairāk, jo man ir jauna forša kameriņa, beidzot varu fočēt visu, ko gribu, jo savādāk ar savu lielo melno kameru Edzis man neļāva bildēt visu ko gribu (hmm nez kāpēc?). 
Ho ho ho bilžu skaits palielināsies, kvalitāte mazināsies :) 





Šodien man pēdējā šā gada darba diena, rīt rosīšos pa virtuvi un vēlreiz jāsakārto māja, lai tā tīra sagaida 2010! Pirmie izšaus korķi Kiribati, pēc šā saraksta sanāk, ka Latvija (Rīga, Jūrmala, Jaunolaine, Saldus) būs 22. vieta ar visvairāk vienlaicīgi izdzertajām šampja glāzēm pasaulē; Vankūvera ierindojas 34. vietā (būsim piektie no beigām) un visatpalikušākie ir Alofi, Apia un Pago pago. Domājot par laika zonām, esmu papildinājusi savu "vietas, kur sagaidīt jauno gadu wishlist" ar pirmo un pēdējo vietu pasaulē, kur tiek sagaidīts jaunais gads (sarakstā joprojām ir aktuāla "New Year in New York", nekas, nekas gan jau) :D 


Rīt liekas, ka es tā laicīgi iešaušu pirmo mēriņu (nu, lūdzu, nepārprotiet) :D esmu gādīga meita un māsa, un "krustmāte", jo ceru ap pusdienlaiku (pēc mana laika) sazvanīt Gruntes pusnaktī pēc LV laika (lūdzu, neaizmirstiet ieslēgt Skype), lai virtuāli saskandinātu un sasveiktu savējos (šampi es atvēršu jebkurā gadījumā, pat ja nepieslēgsieties, ja!) :) 



Ā, domājiet kāpēc nosaukums "BING"? 
Jo:


1) Vudijs ir ļoti līdzīgs Čendleram Bingam no Friends (kad mūsējais uzliek brilles un keponu otrādāk tad kopija, tik pie jokiem čalim vēl jāpiestrādā) :)




2) tā sauc mūsmājas remontstrādnieku, kas arī dzīvo šajā mājā, šodien viņu atsaucu, lai saved kārtībā mūsu dzīvokļa apkuri. Viņš esot jāsauc, ja kaut kas nav kārtībā "Just call BING" :D :D :D nu ir smieklīgi! Nē? Atkal tikai man? :) 





4 Responses
  1. Anonīms Says:

    Eeeeeeeeu, es ari gribu skyp'aa ar kaadu sakandinaat! Savadak man te atkal bus ta bedigi, bedigi... (es un triis pacani haa :D ).

    Raubo


  2. ievels Says:

    Tā ir laba doma skype, jo es tak strādāju 31.12 :(


  3. Anonīms Says:

    ahh, knifelis arii Kanaadaa :D wii, miilu sho speeli :)
    & tad jau lai jums labi sagaidas tas jaunais gads un visas velmes piepildaas! :)

    lidzhons
    (p.s. Raubo - sveicieni Paulo, hahah)


  4. Unknown Says:

    Raubo - trīs džeki un tu ir garlaicīgi? :) Man tavas problēmas... :D

    Tā kā pusnaktī pie skype toč nebūšu, bet vārtīšos jau zem kādas eglītes, tad liels sveiciens un pēc šampanieša smaržojošs sabučājiens! :* :* :* M;ilu jūs maziņie! ;) Veiksmīgi! Un Prrrrrrrrrrriekā!!!! ;)


Ierakstīt komentāru