Vienkāršāk

Man tomēr patīk viņu vienkāršums, ja tā ir aziātu virtuve, tad iztiksim bez smieklīgiem geišu kimono oficiantēm, siltiem dvielīšiem un pārspīlētām dekorācijām un atribūtiem, ja tas ir mājoklis, tad nav viss jānoārda, jāizmet un jāpārtaisa "pa jaunākai" modei vismaz reizi gadā, ja tas ir auto, tad tas nav jāmaina tiklīdz kaimiņam jauns bembis sētā vai tikai tāpēc, ka katrs trešais brauc ar Porsche Cayenne [pielauju, ka saprotat, ar kuru valsti salīdzinu, huh?]

Man patīk, kā darbojas mārketings un tas cik vienkārši te ir pārdot. Viņi tic, ieklausās un nopērk, nekad neesmu redzējusi, ka tik vienkārši iedarbotos frāzes "pērc tagad, vēlāk būs par vēlu" vai "šis piedāvājums ir fantastisks un jums noteikti tas ir jāizmanto", vai" kāpēc pirkt mazāk, ja var pirkt vairāk"!

Kaut vai akcija La Senza pidžammām un halātiem, pērkot vienu no tiem, viens pidžammas komplekts būs par 10$. Nekas vienkāršāks nav bijis, plaukti veikalā un noliktavā tukši - kāpēc jums rokā tikai viena pidžamma? vai jūs zināt, ja pirksiet vēl, otrs būs uz pusi lētāk? Ja šaubieties, labāk nopērciet, atnest atpakaļ vienmēr varēs [atpakaļ, protams, atnes viens no tūkstoša, jo slinkums taču], bet vēlāk izmēru varētu nebūt! - un viņas/-i pērk! Tik vienkārši!

Man patīk viņu likums pārtikas veikalos par cenu neatbilstību - ja veikalā norādītā cena neatbilst patiesajai preces cenai, tad tev tā pienākas par velti! Par velti tiek atdotas preces vērtībā līdz 10$, ja vērtība ir lielāka, tad tai tiek piemērota atlaide vai tā tiek pārdota par norādīto cenu. Lūdzu, tik vienkārši un tā nebūs nosodošā Maximas pārdevējas attieksme vai norūciens vai vēl labāk "nu tad pirksi to preci vai nepirksi?", vienreiz pat dzirdēju "aij, jā, šī jau nedēļu nepareizi stāv", tad tu kā pircējs vari iet ieskrieties, maksā vairāk vai nepērc, kam tas rūp...

Lasīju par šo, ka vietējie pat azartā iegājuši un dažam labam ir pat sistēma, piemēram, The Real Canadian Superstore iepērkas tikai svētdienās [tajās dienās tiek mainītas akcijas un jaunās cenas ne vienmēr ir paspēts savadīt], kad var ietaupīt 10$ uz pārtikas grozu. Klientam šeit ir VIENMĒR taisnība - tik vienkārši!

Ja kādam interesē vairāk, tad par to šeit.

Visam pamatā ir cilvēku savstarpējā uzticēšanās un reputācija - tieši tāpēc šeit viss darbojas uz atsauksmju principa:
-pieņemot darbā, tev lūgs vismaz vienu atsauksmi no iepriekšējā darba devēja
-īrējot dzīvokli/māju tev lūgs atsauksmi no iepriekšējā izīrētāja
-protams, par kredītsaistību pārbaudi komentāri lieki
-telefona pieslēgumam tev būs 3 mēnešu pārbaudes laiks ar zvanu limitu, lai redzētu vai tu korekti un laikā maksā rēķinus, utt.

Tātad "uzmeti" iepriekšējā darba vietā, biji skaļš un suščīgs īrnieks, nemaksāji rēķinus laikā - kādas atsauksmes dosi?

Esi jauks pret citiem, respektē un cieni, pakļaujies likumam - tā vienkārši šeit būs vienkāršāk :)


3 Responses
  1. ievels Says:

    Exatctly..)Arī mana biznesa specifika ir: kādu naudu paprasīsi, tādu arī saņemsi. ļoti reti kāds sāks domāt, kapēc tik daudz. Ja prasa, tad jāmaksā. Man galvenais ir nenosist savu cenu. Trennēju sevi:)


  2. Anonīms Says:

    Tie siltie dvielīši ir labākais, kas var būt ieejot ēstuvē, ņemot vērā to, cik daudz mikrobu ir publiskās vietās. Par pārējo +/- piekrītu. ((:
    Veiksmi Tev,
    Anna, cītīga bloga lasītāja ((:


  3. Vankūvera Says:

    Laikam šeit siltos dvielīšus aizstāj tie pretmikrobu gēli/losjoni, kas ir uz katra stūra - bet ja godīgi man tie uzticību nevieš :)


Ierakstīt komentāru