Prieciņi

Tātad, svētdien gribējām uz Stenlija Parka "Gaišajām naktīm", bet pasākumu atcēla lietus, taču labi vien ir, jo šodien savā KCC atradu kuponus uz to vilcieniņu, kur par abiem dabūsim 5.00$ atlaidi ču-čū :) Brauksim trešdien.

Otrkārt, es tomēr dabūšu DIVAS balvas, atcerieties stāstīju par loteriju un ka mani izvilka divreiz, jā, tieši tā arī otrā tomēr man pienākas un nu no Toronto gaidu divus labumiņus :)

Treškārt, vakardienas sarunas atstāsts ar manu kolēģi. Tā, kā ar Edgaru domājam par atvaļinājumu kur varētu braukt, nolēmu apvaicāties, kur tad savējie brauc no Kanādas.

D - Kur tu parasti brauc atvaļinājumā?
Š - Zini, es patiesībā nekur īsti ārpus Kanādas neesmu bijusi. Tikai uz Vankūveras salas... hmm, varbūt vecumdienās es kaut kur aizbraukšu. Gribētos uz tādām siltākām vietām, piemēram, Meksiku, Austrāliju. Uz Eiropu? Nē, uz Eiropu kaut kā man tas neinteresē. Vienīgais uz Parīzi, lai pastaigātu gar upi. (a?) Citādi gan man uz turieni nevelk, tāpēc, ka suņu sū*i ir visur, (kas?) ielas tik netīras to suņu sū*u dēļ. (to Kanādas bukletos par Eiropu raksta?) Jā, bet lai pastaigātu gar upi, uz Parīzi gan es aizbraukt. (Kas viņai ar to upi?) Citur gan nē, man tā kultūra tā īpaši neinteresē.
* es atturējos no jebkādiem komentāriem

Š - Ā, jā, man Ontario provincē arī kaut kādi radi dzīvo. Jā, patiesībā pirms kaut kur citur braukt, es vecumdienās labprāt Kanādā kaut kur aizbrauktu, lai apskatītos zemi, kurā dzīvoju.

* Par ceļošanu ar viņu vairs nerunāšu. Mums nav pa ceļam :)
5 Responses
  1. ievels Says:

    Wow! Nu ja ar kultūru mums tā pašvaki:))


  2. Anonīms Says:

    Tā ir skaidra lieta, ka viņiem neskatoties uz augsto dzīves līmeni, kultūras līmenis ir maigi izsakoties nekāds. Viņiem ir iespējams, bet viņi pat nebrauc ārpus provinces...


  3. miss*evita Says:

    OMG !!! ... lai gan īpaši pārsteigta par šādu sarunas iznākum neesmu.
    pārsteidz tikai fakts par s*diem uz ielām... wtf ??


  4. Vankūvera Says:

    jā, pati biju pusmēma, nevarēja saprast smieties vai kā... :)


  5. Anonīms Says:

    Jā, es pilnīgi redzu to sejas izteiksmi, kas Tev šitādās situācijās ir - tāds wtf smaids :D
    Bet nu jēziņ...tomēr jau ābols no ābeles tālu nekrīt - inteliģences līmenis ar (u know ASV, Kanāda..)

    Raubo


Ierakstīt komentāru