Boksēties neiešu

Labi, šeit jāsaka, ka nav ko skrieties, jo tā saucamā "boxing day" ir vienu dienu 26. decembrī, BET zemās cenas tad paliek tieši tādas pašas citviet vēl vismaz vēl trīs dienas, citviet pat veselu nedēļu, citviet tas viss pieejams internetā par to pašu zemo cenu vismaz kādas divas nedēļas un piegāde ir bezmaksas. Tā, ka īsti nesapratu jēgu dažiem labiem celties naktī, ieņemt vietas rindā pie veikala, lai pirmais ieskrietu paķert preci, kas būs pieejama arī nākamās dienas vakarā bez rindas un psihošanas :)

Otrkārt, sakarā ar lētučiem un superatlaidēm pēc Z-svētkiem, nākamgadam ar Edgaru esam vienojušies apdāvināšanu taisīt pēc 26. decembra, lai nav jāskaidra ar čekiem pēc cenas izlīdzinājuma par dāvanām (tiklīdz prece tiek papildus nocenota, mums ir iespēja tikt pie price adjustment) :) a ko? Atlaides ir ievērojamas un ietaupīt var ļoti labi :)

Treškārt, jēziņ, kas darījās mūsu veikalā izpārdošanas dienas beigās, apģērbu plaukti un stendi izskatījās tā it kā garīgi atpalikušu cilvēku bariņš būtu plosījies pa to. Ārprāts! Es pakaramajiem un atvilknēm gāju garām ar puspievērtām acīm un priecājos, ka man nav veikala slēgšanas maiņa :)

Ak jā, tik ļoti gribējām uz Stenlija Parka gaišajām naktīm (atcerieties stāstīju?!) Njā, nu i nafig, kas nav bijis - neejiet! (izņemot, ja jums nav gadi ehm pieci un vēl neatrodieties bērnudārzā vai pamperos)
Īsumā - bezgaumīgi, prasti un noteikti nav pat to pāris dolārus vērts! Neiesaku.




Viens plusiņš tam vakaram gan bija - satikām Haidiju un Adrianu (atcerieties stāstīju par pārīti, ar ko iepazināmies lidojumā uz šejieni?). Abi riktīgi foršie, nu pat arī ievākušies Vankūveras centrā un varēsim turpmāk biežāk tikties. Ar viņiem arī atklājām ļoti labu Vjetnamiešu ēstuvi 851 Denman Str (Vina Restaurant, iesaku Vietnamese Wonton zupu).

Un vēl - paskatieties kādu es jauku šokolādīti Edgaram atradu:



p.s. kad ieraudzīju Vancouver Sun pirmajā lapā vārdu "Latvia" sabijos, likās jau, ka ieceļotāji-mūsējie trobeli būs sataisījuši, bet nekā, izrādās, ka pie slavas tikuši mūsējie jauniņie hokejisti. Nabaga Edzis, jo darbā nākamā dienā tika smagi apriets no večiem :D
Labi, ka manējās darbā vai nu
a) domā, ka esmu vāciete;
b) domā, ka esmu krieviete*;
c) neskatās hokeju.

*runāju pa telefonu latviski, nolieku klausuli un kolēģe man jautā: "Kas tā par valodu, krievu?"
Es, "nē, latviešu".
Kolēģe, "Kas tā tāda? Krievu?" :)
3 Responses
  1. Unknown Says:

    Super bilde! :) Un paši jau arī esat super. ;)


  2. Anonīms Says:

    ai, es atceros šitos kuriozus ar valodu, kad dzīvoju Īrija, kad restorāna, kurā es strādāju trauku mazgātāja man pajautāja "kādu valodu Tu runā - Lussian? (kaut kas pa vidu Latvian und Russian :D)
    jana

    bāc, kā ierēcu par to komentu par ārprātīgajiem veikalā.... riktīgi spēju iedomāties komēdijas cienīgu paskatu


  3. Vankūvera Says:

    Tu arī esi SUPEPZane :*

    Lussian? :D smieklīgi, tāds nebija dzirdēts :)


Ierakstīt komentāru